مجوز سه دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی صادر شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مجوز سه دفتر خدمات مسافرتی در شهرهای اراک و خمین در جلسه کمیته فنی تصویب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی امروز  9 اردیبهشت 1402با اعلام این خبر گفت: 8 درخواست در جلسه کمیته فنی دفاتر مطرح شد که این درخواست‌ها با حضور اعضای کمیسیون بررسی و با سه مورد درخواست صدور مجوز بند ب در شهرستان خمین و اراک موافقت شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: توسعه هرگونه مراکز گردشگری و رفاهی یک فرصت استثنایی بوده که علاوه بر اشتغال‌زایی موجب رشد صنعت توریسم و افزایش سرانه اقتصادی استان خواهد شد.

حسینی گفت: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی استان باشد.

او با اشاره به اینکه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به صورت مستمر توسط کارشناسان این اداره کل بازدید می‌شوند افزود: مواردی مانند نحوه برگزاری تور های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدماتی مسافرتی و... به طور مستمر بررسی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی یادآور شد: با دفاتری که قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه را رعایت نکنند، به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402020972778

برچسب‌ها