خراسان شمالی ظرفیت و قابلیت ماندگاری مسافر را دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: اولین جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد در سال ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان حوزه انتخابیه خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر بیان کرد: این جلسه در راستای ارائه گزارش عملکرد ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی عملکرد خراسان شمالی در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ مطلوب دانست و اظهار کرد: استان خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۲ ثابت کرد ظرفیت و قابلیت ماندگاری مسافران را دارد.

وحیدی گفت: می‌بایست همه دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سفر به خراسان شمالی در خصوص گردشگری به‌عنوان یک صنعت اولویت‌دار و پیشران گام بردارند.

در ادامه مستوفیان با اشاره به اقدامات اداره کل در سال گذشته خاطرنشان کرد: ۹۰۰ شغل در حوزه گردشگری در خراسان شمالی ایجاد و تعهد میراث‌فرهنگی استان در حوزه اشتغال‌زایی به میزان ۱۰۳ درصد محقق شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402020986204

برچسب‌ها