برگزاری دوره آموزشی گردشگری برای دانش آموزان در شهرستان ابهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر گفت: دوره آموزشی گردشگری در دبیرستان مهر شهرستان ابهر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محمدعلی عطایی گفت: دوره آموزشی گردشگری در کلاس یازدهم دبیرستان مهر شهرستان ابهر برگزار شد. امروزه آموزش جز لاینفک هرگونه توسعه‌ای در دنیاست. توسعه گردشگری نیز نیازمند آموزش‌های اصولی و کاربردی است هرچه آموزش‌ها از سنین پایین فراگرفته شوند، میزان تاثیر آن‌ها بیشتر است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ابهر افزود: هدف از برگزاری این دوره‎ تخصصی، افزایش دانش گردشگری دانش‎آموزان و آشنا ساختن آنان با اهمیت، نقش و تأثیرات مثبت و منفی این صنعت، آماده‎سازی نوجوانان برای فعالیت در این صنعت در سال‎های آینده است.

او با بیان این‎که دانش‌‎آموزان سفیران فرهنگی فردا هستند، بیان کرد: امروز باید به این دانش‌آموزان آموزش داد تا فردای بهتری داشته باشیم و در این میان چه چیزی بهتر از صنعت گردشگری که امروزه بیشترین نیروی انسانی را در سراسر دنیا جذب می‌کند و همه نیز با هر تخصصی وارد این صنعت می‌‎شوند. هراندازه دانش درباره این صنعت بیشتر باشد، شاهد خروجی مثبت‌‎تری خواهیم بود.

عطایی از تداوم برنامه‌های آموزشی حوزه گردشگری در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: قابلیت‌های گردشگری شهرستان ابهر در حد بسیار خوبی است که باید از این ظرفیت برای جذب بیشتر گردشگران بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402021293170

برچسب‌ها