ورود بیش از 25هزار گردشگر خارجی به استان یزد در سال گذشته

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از ورود بیش از 25هزار گردشگر خارجی در سال 1401 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 25هزار و 566 نفر گردشگر خارجی از شهر تاریخی یزد بازدید کرده‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بابیان اینکه بیشترین آمار گردشگران در سال 1401 مربوط به فصل پائیز بوده است، افزود: گردشگران روسیه، اسپانیا، ترکیه، چین و عراق بیشترین آمار ورود به استان یزد را داشته‌اند.

خورشیدی اظهار امیدواری کرد که با تلاش بخش خصوصی استان در قالب هسته‌های تورهای ورودی و فعالیت مناسب با حضور در نمایشگاه‌های خارجی، برگزاری تورهای آشنا سازی و تولید محتوا درزمینهٔ معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و با ارائه خدمات برتر نقش مؤثری در جذب هرچه بیشتر گردشگران ایفا کنند.

به گفته او استان یزد نه‌تنها ازنظر منابع انسانی و صنعتی غنی است، بلکه دارای میراث‌فرهنگی، منابع طبیعی و گردشگری متعدد و بالغ‌بر ۴هزار جاذبه گردشگری ملموس و نیز سرمایه‌های فرهنگی ناملموس خاص است و همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020214104634

برچسب‌ها