جشنواره لاله‌های واژگون ساورز زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره سنتی و فرهنگی در نقاط مختلف استان، گفت: برگزاری اولین جشنواره لاله‌های واژگون ساورز در منطقه گردشگری طسوج شهرستان چرام زمینه ساز نشاط اجتماعی در بین مردم بوده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر امروز پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲در حاشیه برگزاری جشنواره لاله‌های واژگون ساورز در منطقه گردشگری طسوج شهرستان چرام اظهار کرد: این جشنواره در معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایری استان نقش مهمی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نقدیر از عملکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در برگزاری جشنواره‌های سنتی، بیان کرد: امروز ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم بخصوص جوانان یک نیاز ضروری است.

هاشمی مهر با بیان اینکه منطقه طسوج قابلیت‌های فراوانی در زمینه گردشگری عشایری دارد، افزود: جشنواره لاله‌های واژگون می تواند بخوبی این ظرفیت را برای رونق اقتصادی مردم در حوزه گردشگری شکوفا کند.

او ادامه داد:این جشنواره امروز علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایری موجب ایجاد روحیه وحدت بین طوایف و عشایر این منطقه نیز شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020215400578

برچسب‌ها