دومین نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در خدابنده برپا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده گفت: دومین جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهر تاریخی سجاس شهرستان خدابنده برپا شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، معصومه شیری در حاشیه آیین افتتاحیه دومین جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی روز ۱۶ اردیبهشت ماه اظهار کرد: دومین نمایشگاه و فروشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی بانوان شهرستان خدابنده در شهر تاریخی سجاس با حضور امام جمعه، بخشدار، اعضای شورای اداری و شورای شهر بخش سجاسرود و اعضای شورای اداری شهرستان خدابنده، افتتاح و شروع به کار کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده در این بازدید اظهار داشت: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است و با توسعه و حمایت از مشاغل خانگی می‌توانیم میزان اشتغال را افزایش دهیم.

او بیان کرد: نبود توان عرضه کالا و نداشتن دانش بازاریابی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مشاغل خانگی با آن روبرو هستند و برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی این محصولات و ارائه آموزش‌های لازم برای بازاریابی در حوزه مشاغل خانگی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020215931167

برچسب‌ها