تعلیق فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان اهواز تعلیق شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب اظهار کرد: کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان، مجوز فعاليت بند (ب) شرکت‌ خدمات مسافرتی و گردشگری «اکسین‌گشت اهواز» واقع در اهواز را به دليل عدم رفع نواقص آیین‌نامه‌ای، با وجود مکاتبات انجام شده به مدت سه‌ماه تعليق کرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان تصریح کرد: ضروری است شرکت یاد شده در مدت زمان تعلیق درخصوص رفع نواقص تمدید پروانه بهره‌برداری شامل ارائه مدارک قانونی مربوط به تغییر مدیرعامل، تغییر محل فعالیت، تغییر سهامداران و اعضای هیأت‌مدیره و ... و نیز ثبت آن از راه اداره ثبت شرکت‌ها مطابق با آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی کشور اقدام کند.

او افزود: به استناد ماده‌ ۱۹ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهان‌گردی، بدیهی است شرکت در زمان تعلیق پروانه مجاز به قبول تعهدهای جدید نبوده و صرفاً  متعهد به انجام تعهدات قبلی خود است که در غیر این صورت این اداره‌کل به منظور انجام وظایف قانونی خود نسبت به ابطال مجوز فعالیت بند (ب) آن شرکت اقدام خواهد کرد.

عامری‌نسب عنوان کرد: کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان دارند می‌توانند با شماره ۵-۳۵۵۳۰۳۸۱- ۰۶۱ تماس بگیرند یا به صورت حضوری و مکتوب برای رسیدگی، به معاونت گردشگری اداره‌‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اعلام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020216478927

برچسب‌ها