کارگاه آموزش بازاریابی صنایع‌دستی در آرادان برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان از برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی صنایع‌دستی در شهرستان آرادان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، غلام عباس خاکسار با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و بسیج ادارات شهرستان آرادان برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان افزود: این کارگاه آموزشی شامل بازاریابی و فروش و صادرات صنایع‌دستی بود و 35 نفر از شاغلین و هنرمندان دارای مجوز صنایع‌دستی در شهرستان‌های آرادان در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

خاکسار، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توان‌افزایی، افزایش سطح مهارت و دانش و درنتیجه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: بازاریابی، فروش و صادرات ازجمله مشکلات هنرمندان است و ارائه آموزش‌های تخصصی می‌تواند نقش مؤثری در رفع این مشکلات داشته باشد.

استان سمنان دارای بیش از 4500 هنرمند صنایع‌دستی است و این افراد در ۵۲ رشته صنایع‌دستی ازجمله سفال و سرامیک، گلیم‌بافی، منبت و معرق چوب، گوهر تراشی، زیورآلات سنتی، چاپ قلمکار، نساجی سنتی، سوزن‌دوزی سنتی، نمدمالی، قلم‌زنی و حوله‌بافی، مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020219863328

برچسب‌ها