اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از کارکنان در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان مرکزی

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از کارکنان در این اداره‌کل خبر داد و گفت: سامانه نظرسنجی شیوه ارائه خدمت و تولید کد دوبعدی در سامانه یکپارچه نظام اداری راه اندازی شد و ازاین‌پس مراجعین به این اداره‌کل می‌توانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان  با اشاره به ورود اسامی تمامی کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در سامانه مدیریت نظر سنجی سازمان امور استخدامی کشور، بیان کرد: در راستای  اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاههای اجرایی کشور، این اداره کل  بارکدهایی مختص به هر فرد برای اجرای طرح نظرسنجی را چاپ شده است.

\"\"
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات و برای تمامی کارکنان در محل اتاق فرد نصب‌شده تا در معرض دید ارباب‌رجوع قرار گیرد تا مراجعین به این اداره‌کل و ادارات شهرستانی می‌توانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند. 
مرزبان ادامه داد: همچنین امکان نظرسنجی از طریق پرسشنامه به‌منظور افزایش رفاه و رضایتمندی ارباب رجوع در سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس khttps://markazi.mcth.ir/survey  فراهم است. 

او بابیان این‌که همه کارکنان موظف‌اند به‌منظور دریافت نظرات، پیشنهادها و ثبت شکایات احتمالی توسط مراجعه‌کنندگان کد دوبعدی (QR Code) چاپ‌شده را در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند، تصریح کرد: سامانه پایش رضایت مردم از کارکنان این اداره کل با استفاده از کد QR در راستای اجرای مفاد جلسه شورای عالی اداری و پیرو دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و به منظور منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی، فعال شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022472527

برچسب‌ها