حفاظت از میراث‌فرهنگی استان مرکزی بدون تعامل امکان‌پذیر نیست

فرمانده انتظامی یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: حفاظت از آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی پرشمار استان بدون تعامل و همکاری با نیرو‌های انتظامی و نظامی امکان‌پذیر نیست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سرهنگ مهدی رحیمیان امروز 24 اردیبهشت 1402 در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه افزود: بر حساسیت وظایف محوله به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی آگاه هستیم و تعامل خوبی با این واحد داریم و قدردان زحمات نیروی انتظامی استان در حفاظت از میراث‌فرهنگی هستیم.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی بر تعامل و همکاری در ماموریت‌ها و انجام دستورات قضایی و تبادل اخبار و اطلاعات در برخورد با مجرمین حوزه میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت این موضوع آماده هرنوع همکاری با یگان حفاظت اداره کل و نیرو‌های انتظامی هستیم و تا جایی که بتوانیم شرایط را برای حفاظت از آثار تاریخی استان آماده می‌کنیم.

سرهنگ رحیمیان امنیت را رکن اصلی هر جامعه قلمداد کرد و خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه حاصل تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی است.

او با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی و آگاهی بخشی در جامعه به منظور حفاظت از میراث‌فرهنگی، افزود: با همکاری‌های نیروی انتظامی شهرستان زرندیه روند کشف و برخورد با هرگونه جرائم علیه میراث‌فرهنگی تسریع پیدا خواهد کرد و با همکاری دوجانبه و استفاده از پتانسیل‌های نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به ویژه در زمینه حفاظت از آثار تاریخی نهایت همکاری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022472659

برچسب‌ها