کشف یک دستگاه فلزیاب در خمین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علی مشهدی اظهار کرد:‌ با همکاری نیروی انتظامی شهرستان خمین یک دستگاه فلز یاب در مبادی ورودی شهرستان خمین از یک خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین افزود: در این خصوص پرونده تشکیل شد و راننده متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

مشهدی یادآور شد: هر گونه خرید و فروش، تبلیغات، ساخت و نگهداری و استفاده از دستگاه فلزیاب بدون مجوز میراث فرهنگی ممنوع است.

او ادامه داد: دستگاه فلزیاب کشف شده پس از گذراندن مراحل قانونی به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تحویل داده شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد:  شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 33258041 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140202247268

برچسب‌ها