موزه صنایع‌دستی اردبیل تجهیز می‌شود/ امکان بازدید از موزه در روز جهانی موزه‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تجهیز موزه صنایع‌دستی استان اردبیل و آماده شدن این موزه برای پذیرش بازدیدکنندگان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 27 اردیبهشت ماه 1402 در بازدید از مراحل آماده‌سازی موزه صنایع‌دستی، گفت: موزه صنایع‌دستی اردبیل در حال تجهیز است و این موزه از فردا و همزمان با روز جهانی موزه‌ها آماده بازدید عموم خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: افتتاح رسمی این موزه در خردادماه و همزمان با هفته صنایع‌دستی خواهد بود اما به منظور استفاده عموم در روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث‌فرهنگی امکان بازدید عمومی فراهم می‌شود.

او تاکید کرد: آثار متعددی از رشته‌های مختلف به منظور نمایش سیر تحول صنایع‌دستی در استان اردبیل و همچنین آثار استادان برتر این حوزه در موزه صنایع‌دستی به نمایش در می‌آید.

محمدی ادیب ادامه داد: موزه صنایع‌دستی در محل حمام شیخ در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی قرار دارد و  28 اردیبهشت‌ماه همزمان با روز جهانی موزه‌ها بازدید از این موزه و سایر موزه‌های استان برای عموم رایگان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020227292185

برچسب‌ها