مجتمع خدماتی، رفاهی و تالار گلدیس ابهر افتتاح شد

در آستانه هفته میراث‌فرهنگی مجتمع خدماتی، رفاهی و تالار گلدیس واقع در کیلومتر 3 محور ابهر- مرشون مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی  روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه اظهار کرد: در آستانه هفته میراث‌فرهنگی مجتمع خدماتی، رفاهی و تالار گلدیس شهرستان ابهر باسرمایه گذاری ۶۷ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان بوده که توسط بخش خصوصی در کیلومتر ۳، محور ابهر_مرشون در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع  احداث شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه بهره‌برداری از این مجتمع برای ۳۲ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کره است، افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گلدیس ابهر شامل ، نمازخانه، کافه رستوران، سالن پذیرایی، فروشگاه، فودکورت، سرویس بهداشتی و تالار مراسمات است.

 او خاطرنشان کرد: از آنجایی که میراث فرهنگی استان رویکرد تعریف محور‌های جدید گردشگری در مناطق مختلف استان را در دستور کار قرارداده، بنابراین باید مجتمع‌های رفاهی بین راهی هم بتوانند خدمات مناسبی را به مسافران داخل و خارج از استان ارائه دهند.

 او گفت: میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی را به عنوان پیام هفته میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020228931831

برچسب‌ها