برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از آثار تاریخی محور تبریز-جلفا به‌مناسبت هفته میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از آثار تاریخی محور تبریز-جلفا به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت هفته میراث‌فرهنگی، این اداره کل اقدام به برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از آثار تاریخی محور تبریز-جلفا با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: این تور رسانه‌ای که با همکاری منطقه آزاد ارس برگزار شد به معرفی آثار تاریخی اعم از کاروانسرا‌های یام و خواجه نظر، کلیسا‌های سنت استپانوس و چوپان پرداخت.

حمزه‌زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه محور تبریز-جلفا از محور‌های گردشگری مهم و پر مخاطب استان است، لذا حضور اصحاب رسانه و پوشش خبری ظرفیت‌های گردشگری این منطقه، نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی و معرفی بیشتر این آثار در بین مخاطبان خواهد شد، لذا این اداره‌کل برنامه‌های آتی بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه گردشگری سایز محور‌های گردشگری را نیز در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402023042763

برچسب‌ها