آغاز عملیات اجرایی اولین مجموعه منفرد بین‌راهی جوانرود

همزمان با هفته میراث‌فرهنگی عملیات اجرایی اولین مجموعه واحد‌های پذیرایی و انواع غذاخوری‌های منفرد بین‌راهی در شهرستان جوانرود آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۲ خردادماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی اولین مجموعه واحد‌های پذیرایی و انواع غذاخوری‌های منفرد بین‌راهی شهرستان جوانرود که با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین محلی برگذار شد، اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر و با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۹ میلیارد تومان دایر می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، با بیان اینکه اشتغال مستقیم این مجموعه ۱۵ نفر است، گفت: این مجموعه شامل رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، آلاچیق، نمازخانه، پارک حیوانات، پارکینگ، فروشگاه صنایع دستی، کارواش و ۵۰۰ متر فضای مسقف است.

او با اعلام اینکه انتظار می‌رود این پروژه یکساله به بهره‌برداری برسد، گفت: محور اورامانات یکی از محورهای گردشگرپذیر استان و کشور است، که از مرحله اولیه گردشگر پذیری عبور کرده و به مرحله تثبیت گردشگر رسیده است. 

فرمانی با تاکید بر اینکه به دنبال تکمیل زنجیره ارزش در گردشگری هستیم، افزود: ماندگاری گردشگر در منطقه نیازمند اجرای پروژه‌های بزرگ تفریحی و گردشگری است.

او ادامه داد: از سال گذشته برای ۲۵ طرح گردشگری در شهرستان جوانرود موافقت اصولی صادر شده است که هفت مورد موافقت ایجاد گرفته‌اند که پنج مورد آن با ۸۰ درصد پیشرفت در حال ساخت هستند. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: با اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال در شهرستان محقق می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020302417253

برچسب‌ها