برنامه‌های بصیرتی بسیج ادارات کل وزارت میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲  ابلاغ شد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برنامه‌های بصیرتی، بررسی تحولات سیاسی منطقه و کشور و جهاد تبیین طی چند روز در مشهد برای فرماندهان بسیج ادارات‌کل وزارت میراث‌فرهنگی ابلاغ شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا مسافر با اعلام این خبر گفت: فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است دارند و باید در این زمینه تلاشی مضاعف داشته باشند.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج در راس برنامه‌های بصیرتی قرار دارند و اشراف کامل به شرایط و هرگونه اقدام بر مبنای بصیرت نقش‌ مهمی در اجرای برنامه‌ها دارد.

همچنین سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار کرد: بسیج در اعزام گروه‌ها با محوریت خانواده و استفاده از ظرفیت اسکان ارزان قیمت می‌تواند مشارکت کند.

او همچنین برای معرفی هنرمندان صنایع‌دستی و ارسال آثار آن‌ها برای ارائه در نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی که در مشهد برگزار خواهد شد، اعلام آمادگی کرد.

همچنین مصطفی عاشوری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آقا مصطفی خمینی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی درباره این گردهمایی اظهار کرد: در این گردهمایی ۴۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارت کل استان‌ها و شورای مرکز مقاومت وزارت حضور داشتند.

او تصریح کرد: در این همایش سردار جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو محترم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم راشد یزدی سخنرانی کردند.

در پایان این همایش سه روزه که طی روزهای ۳۰ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، از فرماندهان برتر پایگاه‌های بسیج ادارات کل در سال ۱۴۰۱ قدردانی شد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020302770674

برچسب‌ها