جشنواره گل و گلاب در داراب فارس برگزار می‌شود

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان داراب از برگزاری جشنواره گل و گلاب روز پنجشنبه 4 خرداد 1402 در شهرستان داراب خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، علیرضا پرویزی گفت: برگزاری چنین جشنواره‌ای باعث معرفی بیش‌از پیش قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و رونق  و توسعه گردشگری شهرستان داراب می‌شود

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان داراب  افزود: این برنامه به همت میراث فرهنگی، اداره جهاد کشاورزی و با حمایت فرمانداری شهرستان برگزارمی‌شود. بازدید از گلستان 5 هزار هکتاری گل محمدی لایزنگان و نوایگان، نمایشگاه تولید زنده صنایع‌دستی  از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

او با اشاره به وجود دشت گل محمدی در منطقه کوهستان و حوزه جغرافیایی روستاهای نوایگان، مروارید، شکرویه لایزنگان، تاکید کرد: این روستاها جزء روستاهای هدف گردشگری است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد.

 پرویزی تصریح کرد: ثبت ملی گلستان‌های دیم کوهستان داراب در فهرست آثار طبیعی و همچنین ثبت این رویداد در تقویم رویدادهای گردشگری کشور دردستور کار اداره میراث‌فرهنگ شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام /

.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020303143227

برچسب‌ها