ملاقات مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در بیله‌سوار

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با حضور در اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بیله‌سوار در برنامه ملاقات عمومی مردمی شرکت کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۳ خردادماه ۱۴۰۲ و همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله‌سوار، با حضور در اداره شهرستان در برنامه ملاقات عمومی مردمی شرکت کرد.

فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در این ملاقات مردمی مشکلات خود را به صورت مستقیم با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در میان گذاشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در حاشیه این برنامه ملاقات مردمی گفت: سفرهای شهرستانی استاندار فرصت خوبی برای بررسی مشکلات موجود در شهرستان‌ها است و در این راستا امروز با تعدادی از فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیدار داشتیم و در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفتیم.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: شهرستان بیله‌سوار با توجه به وجود گمرک پتانسیل ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی استان با حمایت از سرمایه‌گذاران این شهرستان به دنبال توسعه تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی در این شهرستان است.

او تاکید کرد: پروژه‌های متعددی به ویژه در قالب مجتمع‌های گردشگری در این شهرستان در حال اجرا است و می‌تواند تاثیر مهمی در توسعه گردشگری بیله‌سوار و کل استان داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020303292445

برچسب‌ها