نمایشگاه «حس همسایگی» در مشهد افتتاح شد

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانس در مشهد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، احسان زهره‌وندی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه  سوم خرداد ماه هم‌زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر  و به‌مناسبت گرامیداشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه ها افتتاح شد.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با دعوت از شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه «حس همسایگی» تا یکشنبه 7 خرداد ماه1402 از ساعت 9 تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان است.

زهره‌وندی تصریح کرد: در نمایشگاه حس همسایگی آثار صنایع دستی، زیور آلات، سوزن‌دوزی سنتی و بلوچ، صنایع چوب، تراش سنگ، نقاشی و... به نمایش گذاشته شده است.

او یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری رایزن فرهنگی ایران در هرات، مایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی، اداره کل اتباع خراسان رضوی، تاجران جوان هرات  و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برپا شد.

موزه بزرگ خراسان در بوستان کوهسنگی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020304770169

برچسب‌ها