معرفی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان پارسیان (گاوبندی) هرمزگان

در جلسه‌ای با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و اصغر هاشمی فرماندار شهرستان پارسیان، سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پارسیان (گاوبندی) معرفی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی و همچنین تأکید استاندار هرمزگان بر فعال‌سازی ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی، با توجه به اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان به‌عنوان اداره پیشران در توسعه استان از سوی استانداری انتخاب‌ شده، استقرار نمایندگی و ادارات شهرستانی در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان (گاوبندی) برای این اداره‌کل یکی از شهرستان‌های مهم و حائز اهمیت است، افزود: نظر این اداره‌کل بر معرفی افراد باتجربه در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی و صنایع‌دستی و مسائل زیست‌بوم بوده که در همین راستا  زینب فروتن از  فعالان حوزه اجتماعی، فرهنگی و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده میراث‌فرهنگی در شهرستان پارسیان (گاوبندی) معرفی و منصوب شد.

محسنی اظهار کرد: شهرستان پارسیان (گاوبندی) ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌ها میراث‌فرهنگی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و صنایع‌دستی دارد و نمایندگی این اداره‌کل در شهرستان باید با تمام توان و ظرفیت برای توسعه این شهرستان در سه حوزه مأموریتی فعالیت کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد:  اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان می‌تواند تعامل و هماهنگی خوبی در شهرستان پارسیان (گاوبندی) انجام دهد، این موضوع می‌تواند فرصت‌های کسب کار، اشتغال و توانمندسازی خانوارها به‌خصوص جامعه روستایی را رقم بزند.

او با تأکید بر توسعه پایدار شهرستان مبتنی بر صنایع‌دستی، توسعه گردشگری و صیانت بر حفاظت از میراث‌فرهنگی و تمدنی استان توسط نمایندگی شهرستان پارسیان(گاوبندی) گفت: اقدامات و فرصت‌هایی که از سوی شهرستان پارسیان انجام و معرفی می‌شود، موردحمایت این اداره‌کل است.

محسنی با اشاره به اینکه تنها سه شهرستان استان شامل بندر خمیر، سیریک و بشاگرد فاقد نمایندگی و اداره‌کل است، افزود: پرونده استقرار نمایندگی و ادارات شهرستان تا پایان خردادماه بسته می‌شود و تمام روسا و نمایندگی‌ها معرفی و منصوب می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: امید کامل داریم با استقرار ادارات و نمایندگی‌های میراث‌فرهنگی در شهرستان‌ها، اتفاق‌های خوبی برای مردم بیفتد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020309395171

برچسب‌ها