تشدید نظارت بر تاسیسات و تورهای گردشگری قزوین در تعطیلات نیمه خرداد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از آغاز طرح ویژه تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات و تورهای گردشگری استان برای تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

به‌‌گزارش میراث آمریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی روز پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش میزان ورود گردشگران به استان در تعطیلات نیمه خرداد، این طرح با هدف ارایه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: این طرح با حضور بازرسان ادارات میراث‌‍‌‎فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، تعزیرات حکومتی، صمت، بهداشت، دامپزشکی، راهداری و شرکت نفت از تاسیسات گردشگری به‌ویژه مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی و اماکن اقامتی سطح استان در حال اجراست.

او افزود: در این بازدیدها نرخنامه‌های مصوب، کیفیت مواد خام دامی و سایر مواد اولیه، وضعیت بهداشت عمومی و خصوصی از جمله کارت بهداشت کارکنان، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و جایگاه‌های سوخت و رعایت شئونات اخلاقی بررسی می‌‌شوند.

خزائلی همچنین با اشاره به برخورد جدی با تورهای غیرمجاز گردشگری افزود: در این طرح همچنین نظارت جدی برنحوه اجرای تورهای گردشگری در دستور کار قرار دارد و با گردانندگان تورهای غیرمجاز و بدون مجوز رسمی مطابق با قانون برخورد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نیمه خرداد به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020311492402

برچسب‌ها