صدور موافقت اصولی برای ایجاد 11 طرح گردشگری در اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای ایجاد 11 طرح گردشگری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: نشست کمیته فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد تأسیسات زیرساختی گردشگری برگزار شد و پس از بررسی 14 طرح متقاضی برای 11 طرح موافقت اصولی صادر شد.

معاون سرمایه‌گذاری استان اردبیل افزود: این طرح‌ها شامل سه مجتمع گردشگری، 2 واحد بوم‌گردی، 2 هتل آپارتمان، 2 هتل و 2 مرکز تفریحی در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، نمین، سرعین و گرمی است.

او تاکید کرد: پیش‌بینی اولیه میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها مبلغی بالغ بر یک‌هزار و 340 میلیارد ریال است که با بهره‌برداری این طرح‌ها برای 263 نفر نیز اشتغال‌زایی پیش‌بینی می‌شود.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: از بین پرونده‌های طرح شده یک پرونده به دلیل عدم احراز شرایط اهلیت فنی و اهلیت اعتباری سرمایه‌گذار و یک پرونده به دلیل نداشتن راه دسترسی و نحوه استقرار طرح مورد مخالفت قرار گرفت و یک  پرونده نیز به دلیل هم‌پوشانی محدوده مورد تقاضا، مقرر شد پس از ارائه طرح توسط هر 2 متقاضی در جلسه بعد مجددا مورد بررسی ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020313292285

برچسب‌ها