ابطال مجوز یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان از ابطال مجوز بند (ب) یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز به درخواست آن شرکت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب اظهار کرد: پیرو نامه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری "ایرساپرواز پارسیان" به مدیرعاملی زینب صداقت در اهواز به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان مبنی بر درخواست ابطال پروانه بهره‌برداری بند(ب) به دلیل تغییر شغل، کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان جلسه‌ای در این خصوص تشکیل جلسه داد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان افزود: پیرو درخواست یادشده و باتوجه به تأیید کمیته فنی نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان، آن شرکت شرایط قانونی احراز مجوز فعالیت بند (ب) را از دست داد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان به منظور انجام وظایف قانونی خود، به استناد ماده 31 آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور، بدین‌وسیله به‌طور رسمی ابطال مجوز فعالیت بند «ب» آن شرکت را اعلام می‌دارد.

او یادآور شد: حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ صدور این ابطالیه، نسبت به آزادسازی تضمین حسن انجام کار آن شرکت اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14020315478662

برچسب‌ها