اقامت بیش از 125 هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل در تعطیلات نیمه خردادماه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اشغال بالای 86 درصدی مراکز اقامتی اردبیل با اقامت بیش از 125 هزار نفر در تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: از 12 تا 15 خرداد ماه و با توجه به وجود تعطیلات چند روزه شاهد ورود گسترده گردشگران به استان اردبیل بودیم که ضریب اشغال بالای 86 درصدی مراکز اقامتی با ثبت اقامت بیش از 125 هزار نفر را در پی داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این در حالی است که آمار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان در این مدت بیش از 347 هزار خودرو است که از این میزان بیش از 183 هزار مربوط به خودروهای ورودی به استان است.

او تاکید کرد: همچنین در این مدت تیم‌های نظارتی اداره کل میراث‌فرهنگی استان به همراه سایر نهادها به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران از مجموعه‌های گردشگری و تاسیسات اقامتی بازدیدهای نظارتی مستمر انجام دادند.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب استان اردبیل در فصل‌های بهار و تابستان این استان به عنوان مقصد اول گردشگری کشور مورد توجه گردشگران قرار دارد و انتظار می‌رود که با آغاز فصل تابستان شاهد شروع موج جدید سفرها به مقصد اردبیل باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402031629257

برچسب‌ها