گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت‌های استان اردبیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت‌های گردشگری استان اردبیل است که گردشگری شیلاتی نیز یکی از شاخه‌های مهم آن به شمار می‌رود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 20 خرداد ماه 1402 در دیدار با مدیرکل شیلات استان گفت: گردشگری کشاورزی و آبی از ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان اردبیل هستند که گردشگری شیلاتی نیز یکی از شاخه‌های مهم این نوع گردشگری به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی استان آماده همکاری با اداره کل شیلات در راستای ترویج گردشگری شیلاتی و معرفی ظرفیت‌های آبزی‌پروری و سایر جاذبه‌های مرتبط با این حوزه است.

او تاکید کرد: امروزه گردشگران به دنبال تجربه فضاهای بومی و طبیعی هستند که استان اردبیل با مواهب خدادادی موجود در این زمینه ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و مجموعه‌های پرورش آبزیان در کنار مزارع کشاورزی از اهمیت خاصی برای رونق گردشگری برخوردار هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های موضوعی یکی از راه‌های معرفی ظرفیت‌هاست که پیشنهاد می‌کنیم اداره کل شیلات با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی جشنواره‌هایی را برای معرفی ظرفیت‌های شیلاتی استان برگزار کنند و همچنین برای صدور مجوزها و تعریف مجموعه‌هایی برای این نوع گردشگری نیز اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020320292728

برچسب‌ها