توسعه گردشگری در کنار سد آبی چیتاب نیازمند اخذ مجوز از برخی دستگاه‌های اجرایی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گردشگرپذیر بودن بخش کبگیان، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در برخی از مناطق گردشگری بخش کبگیان نیازمند مجوزات لازم از برخی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ در نشست ساماندهی مناطق گردشگری بخش کبگیان در دفتر امام جمعه چیتاب، اظهار کرد: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار سد آبی چیتاب اقدامات مطالعاتی خوبی انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت سامان‌دهی توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار بند انحرافی سد آبی چیتاب، گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان بویراحمد برخی زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه فراهم می شود.

طالبی‌پور با بیان اینکه سامان‌دهی تورهای گردشگری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار جدی این اداره‌کل است، بیان‌کرد: با برگزاری هرگونه تورهای غیرمجاز گردشگری در مناطق گردشگرپذیر برخورد جدی می‌شود.

او ادامه داد: برای برخورد قانونی با تورهای غیرمجاز گردشگری نیازمند همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی، نیروهای نظامی و انتظامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020320400905

برچسب‌ها