اعزام 3 صنعتگر خوزستانی به نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی اصفهان

معاون صنایع‌دستی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان از اعزام سه هنرمند و صنعتگر برجسته به‌منظور شرکت در نمایشگاه سراسری اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، شکرالله قاسمی ضمن تبریک روز جهانی و آغاز هفته صنایع‌دستی به هنرمندان، صنعتگران، علاقه‌مندان و پیشکسوتان، از حضور سه هنرمند برجسته خوزستانی در بیست‌ودومین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کشور به میزبانی استان اصفهان خبر داد.

معاون صنایع‌دستی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان با اشاره به این موضوع که باتوجه به این‌که اصفهان به‌عنوان دومین شهر جامع صنایع‌دستی شناخته می‌شود و شرکت هر هنرمندی در این‌گونه رویدادها ممکن است به‌عنوان یک فرصت دانشگاهی محسوب شود، افزود: در رشته کپوبافی، فاطمه تخته از دزفول و در رشته احرامی‌بافی نیز سیما عبداللهی و فاطمه قولی‌گله از شوشتر به عنوان نمایندگان خوزستانی در این رویداد کشوری حضور دارند.

او ضمن تأکید بر بخش فروش و تولید زنده توسط هنرمندان اعزامی در این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع‌دستی و به مدت شش روز، از امروز تا 25 خردادماه در محل باغ‌موزه چهل‌ستون اصفهان دایر خواهد بود، باحضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی کشور و علی‌رضا ایزدی مشاور وزیر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز گشایش یافت.

بیست‌ودومین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کشور در اصفهان، هرروز از ساعت 9 تا 13 در بخش فروش و از ساعت 16 تا 21 در قالب تولید آثار زنده دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020320478189

برچسب‌ها