توسعه زیرساخت‌های گردشگری «مجموعه آبشارهای آرپناه لالی» خوزستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی از تکمیل عملیات بهسازی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری مجموعه آبشارهای آرپناه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، اردشیر کوهزاد اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و بخشداری و با اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان، فضا و امکانات مطلوب‌تری با هدف رفاه حال مسافران و گردشگران در مجموعه آبشارهای آرپناه ایجاد شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی با اشاره به این‌که آبشار آرپناه با منظره‌ زیبا و آب‌وهوای دلپذیر هر سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر استان و کشور است، خاطرنشان کرد: ‌این اقدامات در راستای بهبود هرچه بیشتر کیفیت گردشگرپذیری در این منطقه گردشگری انجام می‌شود.

کوهزاد با بیان این‌که در حال توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه هستیم، اظهار کرد: ظرفیت‌های مناسبی در شهرستان لالی وجود دارد، بنابراین باید، به تناسب، زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها احداث شود.

او تأکید کرد: یکی از راه‌های مهم جذب گردشگر ایجاد امکانات رفاهی برای احساس امنیت در مسافران است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی لالی ابراز امیدواری کرد: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شاهد رونق صنعت توریسم و رشد اقتصادی گردشگری در منطقه باشیم.

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14020321478369

برچسب‌ها