افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در دلیجان مرکزی

به مناسبت روز جهانی و هفته ملی صنایع‌دستی با حضور مصطفی مرزبان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، ابوالفضل قاسمی فرماندار دلیجان و جمعی از مسئولان، نمایشگاه صنایع‌دستی در این شهرستان آغاز به کار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی مصطفی مرزبان، گفت: در این نمایشگاه 20 هنرمند در قالب 20 غرفه آثار خود را در رشته‌های میناکاری، چرم‌دوزی، فرش و گلیم برجسته، معرق چوب، سفال، سوخت‌نگاری روی چوب، تذهیب و ... در محل موزه مردم شناسی شهرستان دلیجان در معرض دید عموم قرار دادند.
مدیر کل میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: علاقه‌مندان به صنایع‌دستی می‌توانند به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ از این نمایشگاه که با مشارکت شهرداری دلیجان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انجمن صنایع‌دستی دلیجان، برپا شده است، بازدید کنند.

در این مراسم از هنرمندان صنایع‌دستی دلیجان با اهدای لوح، تجلیل و قدردانی شد.

بازدید از نمایشگاه عکس انفرادی آثار حمیدرضا زاهـدی بخش دیگری از  برنامه سفر مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهرستان دلیجان بود که در محل نگارخانه این شهرستان برپاست.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032272654

برچسب‌ها