اعلام آمادگی میراث‌فرهنگی برای حمایت از طرح‌های مبتکرانه به‌منظور تسهیل در سفر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: آماده حمایت از هرگونه طرح‌ مبتکرانه و نو و همکاری با نهادهای مختلف به‌منظور تسهیل حضور گردشگران در استان هستیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 23 خرداد ماه 1402 در جلسه با فعالان گردشگری گفت: با توجه به نیاز گردشگری به طرح‌های تسهیل‌گر، آماده هرگونه حمایت از طرح مبتکرانه و نو و همکاری با نهادهای مختلف به‌منظور تسهیل حضور گردشگران در استان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: حوزه گردشگری الکترونیک یکی از نیازهای اساسی توسعه این صنعت است و استان اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور باید خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری خود را در سطح استاندارد مطلوبی بالا ببرد.

او تاکید کرد: رویدادهای مانند رالی خانوادگی و ارائه تسهیلات سفر از جمله برنامه سفر اقساطی که موضوع مورد بحث در این جلسه بود، ایده‌های شایسته‌ای هستند اما باید برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای آن صورت بگیرد تا به هدف پیش‌بینی شده برسد.

محمدی ادیب ادامه داد: امیدوارم که تاسیسات گردشگری استان با توجه به ظرفیت‌های اردبیل، توسعه خدمات خود را در حد مطلوب و مناسب سلایق مختلف گردشگران ارتقا دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020323292695

برچسب‌ها