اعلام آمادگی فعالان گردشگری آذربایجان غربی برای مشارکت در پویش «پرتو امید»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: فعالان حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان با تمام توان در پویش تامین تجهیزات پرتودرمانی انجمن خیریه امید، مشارکت خواهند کرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری 22 خرداد 1402 در جلسه پویش پرتو امید، ویژه تامین تجهیزات پرتودرمانی انجمن خیریه امید، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: خانواده حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان مجموعه‌ای پویا و حساس نسبت به مسائل و موضوعات اجتماعی بوده و بی‌شک اعضا در این راستا اهتمام ویژه‌ای خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با قدردانی صمیمانه از دست‌اندرکاران انجمن خیریه امید ارومیه در ارائه خدمت درمانی و حمایتی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان، افزود: این انجمن مصداق موفق کار جمعی در آذربایجان غربی بوده و تجربه انجمن خیریه امید در سایر استان‌ها نیز زبانزد است و می‌تواند در دیگر حوزه ها نیز به عنوان تجربه‌ای موفق، آموزنده و راهگشا باشد.

مدیرعامل انجمن خیریه امید آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات این انجمن در بخش‌های مختلف درمانی و حمایتی تصریح کرد: این انجمن در سال گذشته، 800 میلیارد ریال برای بیماران مبتلا به سرطان هزینه کرد که رقمی بی‌نظیر در بین انجمن‌های خیریه کشور است.

سیروس صادقی با اشاره به خرید دو دستگاه رادیوتراپی و سیتی سیمیلاتور برای انجمن خیریه امید خاطرنشان کرد: برای خرید این تجهیزات یک هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار لازم بوده که بی‌شک رقم بسیار بالایی است ولی انجمن خیریه امید برای حل مشکل از کار افتادن تجهیزات موجود و جلوگیری از نارسایی در درمان بیماران مبتلا به سرطان، خود را در این موقعیت سخت قرار داده و امیدوار است به همت خیران این مبلغ تامین شود.

او بیان کرد: در این راستا پویش پرتو امید، با شعار «برایت امید می‌آوریم، زندگی خواهی کرد» از اردیبهشت امسال برای تامین هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید مجموع سه دستگاه پرتودرمانی انجمن خیریه امید راه‌اندازی شده است.

مرتضی صفری، مدیرکل به همراه رضا حیدری، معاون گردشگری، ریتا خضرزاده، رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، فاطمه شیخ‌پور، رئیس انجمن دفاتر مسافرتی و خدماتی، صابونچی رئیس انجمن هتل‌داران استان و تعدادی دیگر از مدیران هتل‌های ارومیه از درمانگاه رادیوتراپی این مجموعه بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت تامین تجهیزات پرتودرمانی انجمن خیریه امید قرار گرفتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020323378505

برچسب‌ها