انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی راه‌آهن شمال‌غرب و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی زنجان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان و فرماندهی انتظامی پاسگاه راه آهن شمال‌غرب منعقد شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سرهنگ ناصر حبیبیان گفت: تفاهم‌نامه و همکاری مشترک فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان و فرماندهی انتظامی پاسگاه راه آهن شمال‌غرب منعقد شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: مفاد این تفاهم‌نامه در جهت استفاده از ظرفیت‌های متقابل با هدف تعامل و همپوشانی وظایف و ماموریت‌ها، تقویت همگرایی و هم سویی طرفین به عنوان ظرفیت‌های برون مشارکتی و برون سازمانی، اقدامات پیشگیرانه از جابه‌جایی اشیای تاریخی و فرهنگی از طریق حمل و نقل ریلی، برنامه ریزی برای تبادل اخبار و اطلاعات درباره مصادیق جرم و تخلفات است.

او تصریح کرد: کم‌ترین کار ممکن که از سوی ما در قبال این مجموعه بی‌بدیل می‌تواند انجام شود، همانا احیا، حفظ و حراست از این داشته‌ها است.

سرهنگ حبیبیان بیان کرد: هویت هر منطقه‌ای در دل میراث‌فرهنگی آن نهفته است و با شناسایی این میراث می‌توان دریافت که گذشتگان چگونه زندگی می‌کردند و اصولاً پیرو چه ارزش‌ها و هنجارهایی در جامعه بوده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020324931209

برچسب‌ها