سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی کردستان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، گلان فرزامی به‌عنوان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی این اداره‌کل منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز چهارشنبه 24 خردادماه ١٤٠٢ در جلسه تودیع و معارفه سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان گفت: استان کردستان دارای بناها و آثار تاریخی فراوان و شاخصی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: حفاظت از این آثار تاریخی از جمله میراث ناملموس، ملموس، آثار منقول، غیرمنقول و آداب و رسوم یکی از اساسی‌ترین وظایف این اداره‌کل است.

او بیان کرد: برای حفاظت از این آثار تاریخی نیاز است که برنامه‌ریزی منظمی انجام شود و این برنامه‌ها به صورت دقیق بررسی، و در اسرع وقت اجرایی شود.

مهرزاد با بیان اینکه تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است، افزود: از همکارانمان در این حوزه انتظار داریم ضمن تعامل کامل با معاون جدید، در راستای حفاظت از میراث گران‌بهای فرهنگی استان قدم‌های مهمی بردارند.

در این جلسه از زحمات محمد امینیان تقدیر و طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گلان فرزامی به‌عنوان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020325348419

برچسب‌ها