برگزاری کلاس آموزشی مجازی گلیم‌بافی در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری کلاس آموزشی مجازی گلیم‌بافی برای شاغلان این هنر در سطح استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان، عطا حسن‌پور در این خصوص تشریح کرد: این دوره آموزشی به مناسبت هفته صنایع‌دستی در حال برگزاری است و یکی از مربیان شاخص کشوری زلیخا خادمی آموزش شاغلان این رشته را بر عهده دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان ادامه داد: از مزایای این دوره آموزشی مجازی این است که تمامی صنعتگران در نقاط استان فرصت استفاده از این دوره آموزشی را داشته و این دوره آموزشی تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت گلیم استان خواهد داشت. 

او تاکید کرد: در این دوره آموزشی انواع تکنیک‌های بافت گلیم از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می‌شود‌ و امیدواریم هنرمندان عزیز صنایع دستی ما به نحو احسن از این فرصت استفاده کنند.

حسن‌پور ترویج هنر صنایع‌دستی در بین جوامع شهری و روستایی را به منظور رونق اشتغال و اقتصاد مهم دانست و افزود: آموزش هنرمندان و علاقه‌مندان این هنرصنعت در راستای شکوفایی آن از اولویت‌های این اداره‌کل در استان لرستان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020326309914

برچسب‌ها