روستای هزاوه و امیرکبیر جزئی از هویت ایران هستند

دومین آیین روز هزاوه با حضور استاندار مرکزی، معاونین استاندار، فرماندار اراک، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان، اهالی هزاوه و گردشگران در جوار امامزاده سلطان سید احمد(ع) هزاوه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه روز گذشته 27 خردادماه ۱۴۰۲ گفت: روستای هزاوه و بزرگان این روستا که در صدر آن‌ها امیرکبیر قرار دارد، جزئی از هویت ایران است. 

استاندار استان مرکزی گفت: حجم اقدامات گسترده امیرکبیر در مدت کوتاه سه سال صدارت او نشان می‌دهد با نگاه عمیق به پیشرفت می‌توان کارهای ماندگاری را به انجام رساند. 

مخلص‌الائمه گفت: کارهای زیادی برای این روستا باقی ‌مانده هرچند در سنوات اخیر اقدامات خوبی انجام گرفت اما به‌هیچ‌وجه کافی نیست. 

او افزود: تسریع در تعریض جاده هزاوه، ترمیم و مرمت خانه امیرکبیر و موضوع اینترنت و ارتباطات روستای هزاوه هم ازجمله مواردی است هستند که باید مود توجه قرار گیرد.

این آیین با برنامه‌های فرهنگی در خانه امیرکبیر آغاز شد با تجلیل از ورزشکاران، فعالان گردشگری و فرهنگی و نفرات برتر جشنواره غذا به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032872806

برچسب‌ها