مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل‌های قم در سال 1402 برگزار شد

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های قم از برگزاری اولین مجمع عمومی این جامعه با حضور اکثریت اعضا در سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، این مجمع که روز یکشنبه 28 خرداد 1402 در هتل خورشید و با حضور علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد، عماد محمودپور رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت و عملکرد هیئت مدیره اظهار کرد: در صدد هستیم تا تمامی هتل های قم استاندارد لازم برای پذیرایی از زائران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) را داشته باشند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های قم ادامه داد: استاندارد هتل‌ها و مراکز اقامتی یکی از وظایفی است که برعهده دست‌اندرکاران خدمات مهمان‌نوازی است تا تجربه سفر را برای گردشگران خوشایندتر کند.

محمودپور با بیان این‌که استاندارد صنعت هتلداری تنها به اقامت مسافر محدود نمی‌شود، افزود: امروزه با گسترش سفر در جهان، هتلدار باید با آداب و رسوم، فرهنگ و رفتارهای خاص مردم دنیا آشنا باشد.

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم نیز در این مجمع با بیان اینکه جامع هتلدران قم از تشکل‌های منسجم و پویای گردشگری در قم محسوب می‌شود اظهار کرد: هر انجمن‌ گردشگری باید به تنهایی، اتاق فکر باشد و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری برای آینده فعالیت خود در این صنعت اقدام کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این که تجربه نشان داده که همواره انجمن‌هایی موفق بوده‌اند که با پرهیز از اختلاف و تفرقه و دوری از مسائل حاشیه تنها به منافع ملی و استانی تمرکز داشته‌اند، اظهار کرد: هدف ما نیز ایجاد یک فضای همکاری دوجانبه با انجمن‌های گردشگری است و در این میان معاونت گردشگری نقش هماهنگ‌کننده را دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020329684740

برچسب‌ها