مشکل گاز واحدهای پذیرایی قم رفع می‌شود

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی قم گفت: واحدهای پذیرایی قم برای ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی با مشکلاتی مواجه هستند که در صدد رفع آن هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، سیدجواد جلالی‌نژاد در جلسه‌ای که روز یکشنبه مورخ 28 خرداد 1402 با حضور برخی از مدیران واحدهای پذیرایی قم برگزار شد، اظهار کرد: در تعامل با شرکت گاز استان و معاونت گردشگری قم، در صدد رفع کمبود سیلندر گاز مایع مصرفی در واحدهای پذیرایی و مجتمع‌های گردشگری هستیم.

جلالی‌نژاد ادامه داد: کمبود سیلندر گاز مایع مصرفی برای مجتمع‌های گردشگری، معضلات زیادی ایجاد کرده از جمله شکل گیری بازار سیاه و فروش چند برابری سیلندر گاز است.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی قم با بیان این که واحدهای پذیرایی محور قم – اراک در مسیر خط لوله انتقال گاز قرار دارند، اما همچنان از این نعمت محروم هستند، ادامه داد: امیدوار هستیم که مسئولین استانی با انتقال گاز شهری به واحدهای پذیرایی این مشکل را برای همیشه حل کنند.

 جلالی‌نژاد با بیان این که گردشگری یکی از عوامل توسعه پایدار در استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: استفاده از منابع گاز سوز به حفظ محیط زیست کمک بیشتری خواهد کرد که تقویت و توسعه آن در گرو همت مسئولین است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020329684809

برچسب‌ها