شتاب‌گیری احیای فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به شتاب‌گیری احیای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دربخش گردشگری گفت: در کمیته فنی ۷۲ فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: توجه به زیرساخت‌های گردشگری گیلان در حوزه‌های مختلف مورد تاکید است. 

او با اشاره به تشکیل کمیته فنی اداره‌کل افزود: در این کمیته ۷۲ فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که ۶۸ طرح آن پذیرفته و تصویب شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به ماهیت طرح فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان اضافه کرد: غالب طرح‌های مصوب کمیته فنی، بوم‌گردی‌ها و اماکن اقامتی بود. 

جهانی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه احیای فرصت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در سال‌جاری بیان کرد: احیای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در گیلان با شتاب تندی در حال انجام است. 

او با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری گیلان تصریح کرد: قابلیت‌های متنوع گردشگری در گیلان، سوق دهنده و انگیزه بخش برای سرمایه‌گذاران در این استان شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان معرفی می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های متنوع در نقاط مختلف گیلان منتج به شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020329709481

برچسب‌ها