افتتاح مجتمع بلوار پارک اردبیل/ اشتغال‌زایی 110 نفر

مجتمع بلوار پارک اردبیل با کاربری هتل و واحدهای خدماتی و رفاهی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز سه‌شنبه 30 خردادماه 1402 مجتمع بلوار پارک اردبیل با کاربری هتل و واحدهای خدماتی و رفاهی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مراسم افتتاحیه این مجتمع گفت: سرمایه‌گذار این مجتمع درحالی که می‌توانست سرمایه خود را در جای دیگری هزینه کند، این مجتمع مهم را با همکاری ادارات مرتبط در اردبیل بنا گذاشته است و این امر قابل قدردانی است.

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: تاثیر چنین سرمایه‌گذاری‌هایی در ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار مهم است و در حال حاضر 110 نفر در این مجموعه مشغول هستند که با بهره‌برداری کامل به 200 نفر خواهد رسید و این امر علاوه بر جنبه اقتصادی یک کار فرهنگی از سوی سرمایه‌گذار است.

او تاکید کرد: برخی بروکراسی‌های اداری و تعلل در انجام امور یکی از مشکلات پیش روی بخش خصوصی در استان است که نیاز داریم با عبور از این بروکراسی‌ها شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: مجتمع بلوار پارک اردبیل به عنوان یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های گردشگری استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش بیش از 300 میلیارد تومان احداث شده است و شامل بخش‌های هتل، تالار، باشگاه ورزشی و فروشگاه است.

حسن محمدی ادیب افزود: برای حمایت از سرمایه‌گذار این مجموعه و از محل تبصره 18 مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات از طرف اداره کل میراث‌فرهنگی استان در اختیار سرمایه‌گذار این مجموعه قرار گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های گردشگرپذیر کشور است نیاز داریم که شاهد سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در حوزه گردشگری باشیم و در حال حاضر 91 پروژه در سطح استان در حال اجرا هستند که امسال شاهد افتتاح برخی از این پروژه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14020330292785

برچسب‌ها