شرکت‌های خلاق، مکمل توسعه و ترویج صنایع‌دستی

طاهره عیدی‌زاده، فعال شرکت‌های خلاق گفت: اگر به دنبال رقابت در بازارهای جهانی هستیم باید تعریف درستی از شرکت‌های خلاق حوزه صنایع‌دستی داشته باشیم.

طاهره عیدی‌زاده که بیش از سه سال در حوزه فروش محصولات روستایی بر روی پلتفرم‌های خلاق فعالیت دارد، باور دارد خلاقیت و نوآوری نه تنها در ماهیت تولید صنایع‌دستی خلل ایجاد نمی‌کند بلکه موجب تجاری‌سازی آگانه صنایع‌دستی در بازار می‌شود.

او با اشاره به شناسایی صحیح و درک درست از نیاز بازار با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای نوین فناوری گفت: اگر به دنبال رقابت در بازارهای جهانی هستیم باید تعریف درستی از شرکت‌های خلاق حوزه صنایع‌دستی داشته باشیم.

این فعال شرکت‌های خلاق عنوان کرد: حضور نسل جوان آگاه به فناوری اطلاعات در کنار هنرمندان صنایع‌دستی میتواند به یک هم‌افزایی بزرگ برای فروش و ترویج صنایع‌دستی و همچنین سهولت در انتخاب با تنوع بالای تولیدات، خرید آسان و بدون واسطه تبدیل شود.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر حمایت‌های خوبی از طرف ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری از شرکت‌های خلاق در حوزه صنایع‌دستی می‌شود که باید از این فرصت برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی استفاده کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020331530503

برچسب‌ها