بررسی عملکرد و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از تشکیل جلسه کمیسیون نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و بررسی عملکرد 6 دفتر در این جلسه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجار قابل امروز 1 تیرماه 1402 گفت: با تشکیل جلسه کمیسیون نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، عملکرد 6 دفتر مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: رعایت مفاد آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای همه دفاتر دارای مجوز بند ب الزامی است و در صورت عدم رعایت این مفاد طبق قانون برخورد لازم انجام می‌شود.

او تاکید کرد: تمدید پروانه فعالیت یکی از موارد مهم درمورد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که برخی از دفاتر در تمدید پروانه تعلل می‌کنند و کمیسیون نظارت بر فعالیت دفاتر ملزم به برخورد با این دفاتر است.

نجارقابل ادامه داد: در این جلسه فعالیت 6 دفتر مورد بررسی قرار گرفت و با تصمیم کمیسیون پروانه فعالیت 5 دفتر به صورت تعلیق درآمد تا با رفع موانع در فرصت یک تا سه ماهه فعالیت خود را از سر بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020401292754

برچسب‌ها