چالش آب اصفهان باید در سطح ملی پیگیری شود

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان بر لزوم پیگیری چالش آب اصفهان در سطح ملی تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نشست نقش آب در ساختار اجتماعی استان اصفهان و چگونگی مصرف بهینه آب روز پنجم تیرماه با حضور مدیران روابط‌عمومی واگرایی نهادهای دولتی و خصوصی استان با همکاری استانداری سازمان آب منطقه ایی اصفهان در تالار اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

مجید شمس مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان در این نشست با ایراد سخنانی گفت: بی‌تردید آب نقش مهمی در شکل‌گیری حیات اجتماعی مردم استان اصفهان ایفا کرده است.

او افزود: امروزه همگی باید تلاش کنیم تا با مسئولیت‌پذیری چالش‌های مربوط به کمبود آب در استان اصفهان را همانند رویداد خشک شدن دریاچه ارومیه در سطح ملی دنبال کنیم.

او تصریح کرد: میراث ارزشمند تاریخی ، محیط‌زیست و حیات اجتماعی مردم اصفهان با آب و ادامه حیات سرچشمه‌های آب استان پیوند خورده است، لذا با توجه اینکه مصرف سرانه آب در استان اصفهان از استاندارد مناسبی برخوردار است، مناسب نیست تا این استان با این همه دستاوردهای تاریخی و فرهنگی با خشک‌سالی مواجه باشد، لذا همگی باید تلاش کنیم تا مظلومیت اصفهان را در حوزه آب به گوش همگان برسانیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040601087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha