جلسه هفته گذشته با مهندس ضرغامی بسیار مثبت بود/ وزیر میراث‌فرهنگی علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری جلسه اخیر این سازمان با مهندس ضرغامی را عالی توصیف کرد و گفت: فکر می‌کنم در ماه‌های آینده موافقت‌نامه‌های خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی منعقد شود.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: جلسه اخیری که با مهندس ضرغامی برگزار شد عالی بود و نشان‌دهنده این موضوع بود که اهداف وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شخص وزیر با مفاهیم دانش‌بنیان مشترک است.

او با بیان این‌که مهندس ضرغامی به استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق علاقه‌مند است، افزود: فکر می‌کنم با توجه به جلساتی که درحال برگزاری‌ است، ظرف یک ماه آینده موافقت‌نامه‌های بسیار خوبی منعقد شود.

دهقانی فیروزآبادی همچنین با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی با بیان اینکه علاقه زیادی به تهران‌گردی دارد، ادامه داد: من معتقدم هر شهری از ایران پهناور این‌قدر فرصت ویژه ناشناخته و دیده نشده داراست که برای تماشای هرکدام می‌توان ساعت‌ها وقت گذاشت.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه ایران سراسر زیبایی است،‌ اظهار کرد: مردم برای مسافرت رفتن و تفریح کردن در ایام تعطیلات از نزدیک ترین مکان خود می‌توانند شروع کنند و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و ماندگار کشور لذت ببرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041001215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha