عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری سراب کهمان به‌زودی آغاز می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از آغاز عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری به‌زودی در سراب کهمان شهرستان سلسله خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال گردشگران در سراب کهمان الشتر، عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه زیبا بزودی آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان بیان داشت: در این عملیات تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام این منطقه از جمله آلاچیق، سکوی پیک‌نیکی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و آبخوری در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه 2 میلیارد ریال محل اعتبارات استانی به منظور تکمیل زیرساخت‌های گردشگری منطقه کهمان اختصاص یافته افزود: تلاش می‌کنیم تکمیل این طرح‌ها تا پایان تابستان امسال انجام شود.

حسن‌پور بیان کرد: شهرستان سلسله دارای آب و هوای معتدل و طبیعت بی‌نظیری است که در صورت توجه و توسعه بخش گردشگری، این بخش می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی و افزایش رفاه اجتماعی مردم داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اذعان کرد: رودخانه کهمان زیستگاه ماهی قزل‌آلای رنگین کمان بوده و در کنار آن وجود درختان کهنسال گردو و بید، زیبایی‌های این منطقه را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041001239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha