سرپرست اداره برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی خوزستان منصوب شد

در حکمی از سوی محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سرپرست جدید اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های این اداره‌کل منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، براساس این حکم، تبار قریب رئیس فعلی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز (با حفظ سمت) به‌عنوان سرپرست اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های میراث‌فرهنگی خوزستان منصوب و جایگزین سیدمسلم موسوی شد.

در بخشی از حکم محمدحسین ارسطوزاده آمده است: نظر به تجارب و توانمندی‌های سرکارعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره‌ی برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها برگزیده می‌شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی، نسبت به امور اهتمام ورزید. توفیق روزافزون سرکارعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

تبار قریب متولد سال ۱۳۵۹، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته برنامه‌ریزی گردشگری است و سابقه فعالیت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، مشاور مدیرکل و کارشناس معاونت میراث‌فرهنگی و نیز گردشگری استان را در پرونده کاری خود دارد.

او از ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، سکان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز را نیز به دست دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041101318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha