۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند/ تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی خراسان شمالی در محورهای مواصلاتی این استان طی اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت، سرویس‌های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره‌های کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.      

مشتری با تأکید بر بازدید دوره‌ای و مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره‌بردار اعلام می‌شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

او ادامه داد: مسافران و کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات‌رسانی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041301406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha