آغاز عملیات اجرایی پل معلق سه طبقه ورگه‌سران در سرعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از شروع عملیات اجرایی اولین پل معلق سه طبقه کشور در ورگه‌سران شهرستان سرعین خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ مراسم کلنگ‌زنی پل معلق ورگه‌سران شهرستان سرعین با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در حاشیه این مراسم گفت: عملیات اجرایی پروژه پل معلق ورگه سران به عنوان اولین پل معلق سه طبقه کشور در شهرستان توریستی سرعین از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود و امیدواریم که طبق زمان‌بندی در اسرع وقت این پروژه پیشرو به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم و گردشگران قرار بگیرد.

حسن محمدی ادیب افزود: این پروژه توسط بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومانی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در منطقه گردشگری ورگه‌سران اجرا می‌شود.

او تاکید کرد: پیش از این مشکلاتی در زمینه صدور مجوزهای لازم برای اجرای این پروژه وجود داشت که با پیگیری‌های لازم موانع برطرف شد و این پروژه پس از اجرا می‌تواند یکی از پیشروترین طرح‌های گردشگری کشور باشد که قطعا به توسعه گردشگری استان و شهرستان توریستی سرعین کمک خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل با ظرفیت‌های متنوع گردشگری به ویژه در حوزه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی پتانسیل ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در این زمینه از طرح‌های مبتکرانه و خلاق در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041601513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha