ایجاد شادی و نشاط با برگزاری جشنواره گیلاس اشنویه

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره گیلاس اشنویه موجب ایجاد شادی و نشاط در بین مردم شده است که حضور پرشور مردم در این جشنواره گواه آن است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، ۱۵ تیر در حاشیه ششمین دوره جشنواره گیلاس اشنویه اظهار کرد: اشنویه به‌عنوان قطب کشاورزی آذربایجان غربی شناخته می‌شود که گیلاس آن در سطح ملی و جهانی زبان‌زد است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی افزود: در بحث ایجاد زیرساخت‌های صنایع تبدیلی در استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

او ادامه داد: برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره گیلاس برای شناساندن ظرفیت‌های هر شهرستان، آداب و رسوم مردم اهمیت زیادی دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: آذربایجان غربی با توجه به همجواری با سه کشور خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید از این ظرفیت در جذب گردشگر و درآمدزایی استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: اقدامات لازم بازگشایی گذرگاه مرزی اشنویه نیز صورت گرفته و امید است با بازگشایی آن مردم از برکاتش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041601525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha