بازرسی‌های کلان‌محور سازمان بازرسی به رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی‌های کلان‌محور این سازمان به رفع مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل استان روز یکشنبه 18 تیرماه 1402 در نشست با مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: بازرسی کل استان با انجام بازرسی‌های دوره‌ای و موردی برای تسریع در روند توسعه‌ای این استان اقدام می‌کند.

حجت‌الله دایی‌جواد افزود: در این راستا بازرسی کلان‌محور از حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: به‌همین منظور استفاده و بهره‌گیری از توان و ظرفیت سازمان بازرسی کل چهارمحال و بختیاری به شناسایی و رفع مشکلات موجود مرتبط با این حوزه‌ها اثرگذار است.

دایی‌جواد یادآور شد: ارائه پیشنهادهای سازنده در راستای رفع مشکلات موجود در بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اهداف بازرسی کلان‌محور به‌شمار می‌رود.

او اضافه کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند بازرسی‌ها و سرعت‌بخشی به روند رفع مشکلات توسعه‌ای بخش‌های زیرمجموعه خود یک رابط به سازمان بازرسی استان معرفی کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041801611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha