مسائل حقوقی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زابل بررسی شد

جلسه بررسی مسائل حقوقی اداره‌ میراث‌فرهنگی شهرستان زابل با حضور مشاور وزیر و مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، سیاوش سنجرانی اعلام کرد: جلسه بررسی مسائل و موانع حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زابل به ریاست مشاور وزیر میراث‌فرهنگی و مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت با حضور معاونان این اداره‌کل روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۲ در زابل برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زابل افزود: در این جلسه به سفرهای استانی اشاره و بر ضرورت تبیین و بررسی مسائل حقوقی ادارات میراث‌فرهنگی تاکید شد چرا که از نزدیک حل و فصل کردن مسائل حقوقی ادارات استانی گامی در راستای پیشبرد اهداف متعالی وزارتخانه به شمار می‌رود.

او ادامه داد: در این نشست مشکلات و موانع حقوقی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زابل در نحوه واگذاری اماکن طبق ضوابط ابلاغی وزارتخانه و همچنین محوطه‌های تاریخی بازنگری و قوانین و مقررات حوزه‌های مختلف در برنامه هفتم توسعه مسائلی مطرح شد که مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قول پیگیری و بررسی آن‌ها را داد.

سنجرانی تاکید کرد: در این سفر یک روزه مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ساختمان کارگاه تراش سنگ زابل واقع در بلوار شهید باهنر هم بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041901709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha